| Comentari |
| Entusiasta de la naturalesa, l’art i l’anima, crec que
aquestes tres disciplines serveixen per ampliar la consciència.
Interessada per el coneixement en totes les seves manifestacions. El
meu lema és: qui estima coneix, qui coneix crea, per tant qui
estima.Sempre he estat més interessada en ser que en tenir i penso
que l’esforç es la base del creixement com a persones.
Considero que la sobrietat, l’estalvi de mitjans i la humilitat són necessàries per poder sobreviure i també que l’equilibri i la unitat ens donen força i ens uneixen amb el tot fonamental. |
Obres:
Contacta amb Agnés: