Aquest any de nou l’exposició de
l’Artista al Carrer s’ha ubicat davant la porta d’entrada
del MAC (Museu d’Art de Cerdanyola).
S’ha triat el diumenge 28 de maig i les obres han estat exposades al públic
entre les 10 :00 i les 14:00 .
Ens ha estat acompanyant un temps magnífic de primavera i un cop més hem
pogut comprovar la bona acollida que té entre la ciutadania de Cerdanyola aquesta proposta de
l’Associació d’Artistes
Plàstics.
L’acte d’inauguració ha estat presentat per Isabel Narbón, la nova presidenta de l’associació i el tema Crisi i Creativitat va ser argumentat per Óscar Serrano.
També van fer els seus parlaments la regidora de cultura de l’ajuntament
Sra. Consol Pla, i va tancar l’acte l’alcaldessa
Sra. Carmen Carmona.
A l’acte inaugural es va fer especial incidència en ressaltar que
l’Artista al Carrer celebra el seu desè aniversari i també es
va argumentar la idoneïtat de la temàtica triada , ja que en una situació de
crisi generalitzada el món de l’art també te moltes coses a comunicar.
Un cop acabats els parlaments es va fer un pica-pica i el músic Marc Moon, ens va acompanyar amb les seves creacions musicals.
Després de desmuntar l’exposició es va celebrar el dinar de germanor per als socis i acompanyants , en el Restaurant Los Abetos .
Exposicions posteriors de les obres de l’Artista al
carrer: